Filmació d'una plegada asimètrica provocada amb la màxima brusquetat pel pilot, en la que s'aprecia la ràpida recuperació del vol estable amb una vela de nivell 1.
PRESENTACIÓ:
El paramotor és un aparell prou tècnic com perquè l’aprenentatge bàsic no acabi en un curs de 8 dies. Un cop haguem automatitzat el que hem après al curs d'iniciació, necessitarem aprendre, en el curs de perfeccionament, fins a on podem accionar els comandaments per trobar els límits de la nostra vela.
Un vianant que es creua sobtadament quan anem a aterrar; una aeronau que se’ns acosta per sorpresa; un gir massa a prop d’un relleu... a tots ens ha arribat una situació imprevista en el moment menys esperat. Només si coneixem amb exactitud les reaccions de la nostra ala ens evitarem ensurts. Un mal gest, una brusquetat, una sorpresa, i el nostre vol pot esdevenir un petit o gran problema, que ens provoqui un incident més o menys costós si trenquem alguna cosa, o simplement que li perdem confiança a l’activitat que més ens agrada.
El curs de perfeccionament ens farà conèixer els límits del vol del nostre aparell, per tant, ens donarà la gran confiança de saber què passa si un dia necessitem forçar un gir sobtadament, o apurar una maniobra a l’enlairar-nos o a l’aterrar.
Com pilots, cal que coneixem què li podem demanar a la nostra vela, fins a on la podem forçar, fins a on ens farà cas o, si ens passem de comandament, com ho detectarem i com haurem de reaccionar.
Aquest és un curs que mai no aprendràs en els llibres, cal que el facis volant, i com sempre, sota la supervisió més qualificada possible.
Un vianant que es creua sobtadament quan anem a aterrar; una aeronau que se’ns acosta per sorpresa; un gir massa a prop d’un relleu... a tots ens ha arribat una situació imprevista en el moment menys esperat. Només si coneixem amb exactitud les reaccions de la nostra ala ens evitarem ensurts. Un mal gest, una brusquetat, una sorpresa, i el nostre vol pot esdevenir un petit o gran problema, que ens provoqui un incident més o menys costós si trenquem alguna cosa, o simplement que li perdem confiança a l’activitat que més ens agrada.
El curs de perfeccionament ens farà conèixer els límits del vol del nostre aparell, per tant, ens donarà la gran confiança de saber què passa si un dia necessitem forçar un gir sobtadament, o apurar una maniobra a l’enlairar-nos o a l’aterrar.
Com pilots, cal que coneixem què li podem demanar a la nostra vela, fins a on la podem forçar, fins a on ens farà cas o, si ens passem de comandament, com ho detectarem i com haurem de reaccionar.
Aquest és un curs que mai no aprendràs en els llibres, cal que el facis volant, i com sempre, sota la supervisió més qualificada possible.
DATES:
8 i 9 de setembre.
HORARIS:
HORARIS:
Dissabte 8/09:
07:30 a 11:30 Classes pràctiques.
12:00 a 13:30 Classe teòrica.
14:00 a 15:30 Dinar.
16:00 a 20:00 Classes pràctiques.
Diumenge 9/09:
07:30 a 11:30 Classes pràctiques.
12:00 a 13:30 Classe teòrica.
14:00 a 15:30 Dinar de fi de curs.
16:00 a 20:00 "Deures"i pràctiques no obligades.
OBJECTIUS:
- Conèixer i explotar el recorregut dels comandaments del paramotor, frens, trims, accelerador de la vela i accelerador motor (diferents maneres de girar i cadenciar el gir).
07:30 a 11:30 Classes pràctiques.
12:00 a 13:30 Classe teòrica.
14:00 a 15:30 Dinar.
16:00 a 20:00 Classes pràctiques.
Diumenge 9/09:
07:30 a 11:30 Classes pràctiques.
12:00 a 13:30 Classe teòrica.
14:00 a 15:30 Dinar de fi de curs.
16:00 a 20:00 "Deures"i pràctiques no obligades.
OBJECTIUS:
- Conèixer i explotar el recorregut dels comandaments del paramotor, frens, trims, accelerador de la vela i accelerador motor (diferents maneres de girar i cadenciar el gir).
- Conèixer i explotar les maniobres bàsiques de descens ràpid: orelles i plegada asimètrica*.
- Conèixer la pre-pèrdua i establir el límit de la pèrdua*, tant en vol recte com en gir.
- Conèixer les maniobres avançades per un aterratge de precisió.
- Aprendre a dissenyar un pla de vol correctament.
- Conèixer la teoria avançada de pilotatge (girs) i navegació.
- Introducció a la teoria del vol tèrmic, dinàmic, aprofitament i/o optimització de les derives.
- Inflat de cara a la vela: variants i posicions bàsiques per entrenar aquest tipus d’inflat.
* Alguns models de veles reflex no podran fer l'entrada en pèrdua i/o plegada asimètrica.
Nº MÀXIM D'INSCRITS:
5 pilots.
REQUISITS:
REQUISITS:
Disposar d'equip propi adient al pes del pilot.
Paramotor en bon estat.
Vela homologada en LFT A o B, DHV 1 ó 1-2.
Casc amb comunicacions.
Walkie.
Paracaigudes d'emergència.
PREU:
Socis 220 €.
No socis 270 €.
No hay comentarios:
Publicar un comentario