19 jul 2012

Mala meteo en la Cerdanya...

Foto 1
Foto 2 
Foto 3 
Foto 4
Foto 5
Increíble pero cierto... no tenemos suerte con la salida a la Cerdanya, la previsión del fin de semana en el Pirineo es mala. Y de todo el macizo, la peor, en la Cerdanya!

Sábado por la tarde lluvia asegurada (ver fotos 1, 2 y 3), con lo que el domingo por la mañana estará todo mojado para despegar. Para el domingo las previsiones son de viento moderado de norte (ver fotos 4 y 5). La peor dirección, ya que estamos al sur del Pirineo, con lo cual nos aseguramos el sotavento en toda la Cerdanya. Si el viento no tiene suficiente fuerza para llegar con claridad al fondo del valle, es decir, a la zona de despegue, el vuelo nunca será agradable, ya que la turbulencia del sotavento del viento de norte se notará en nuestras velas.

Por otro lado, el norte barrerá de nubes el cielo, quedando un día espectacular para realizar cualquier actividad, menos la nuestra.

No tenemos nueva fecha para esta salida, os avisaremos si conseguimos volver a encajarla otro fin de semana. De momento las siguientes citas son el "Curso de Vuelo Térmico en Castejón de Sos" en Agosto y el "Bucea y Vuela" en septiembre.

16 jul 2012

Sortida a la Cerdanya diumenge 22 de juliol.

Pedraforca sortint rera la cresta del Cadí. Foto: Ricard Pineda.

Recordeu que aquest proper diumenge tenim la sortida a la Cerdanya!

Confirmeu-nos els que veniu i sobre tot els que us quedeu a l'esmorçar de forquilla. A la sidreria de l'aeròdrom son molt rigurosos i si algú reserva i al final no ve i no avisa ens ho faran pagar. Mireu el link, els horaris es mantenen els mateixos. I no oblideu el banyador!
Ricard a la piscina de l'aeròdrom.

Hi ha un grupet que puja dissabte i que busca algun camping recomenable per la zona, si algú en coneix que ens ho digui!

Nosaltres anirem dissabte al matí al camp de vol i d'allà sortirem directes cap a la Cerdanya. S'estan organitzant cotxes per compartir despeses, els que vingueu sols i us interessi aquesta opció també ens ho podeu dir i us posem en contacte.

Fins el cap de setmana!